Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

WIADOMOŚCI

Grupa OKNOPLAST realizuje kolejne obietnice CSR



W 2019 roku Grupa OKNOPLAST, duże małopolskie przedsiębiorstwo, znajdujące się w ścisłej czołówce europejskiej producentów okien i drzwi z PVC, świętuje swoje 25-lecie. Z tej okazji firma zobowiązała się do zaangażowania w 25 inicjatyw CSR związanych m.in. ze wsparciem najmłodszych i młodzieży, kultury, promocji zdrowia czy sportu. Ważną częścią tych działań była współpraca z Polską Akcją Humanitarną w ramach projektu edukacyjnego, którego przedsiębiorstwo było partnerem.

Czytaj więcej...

 

PGE Obrót do 13 sierpnia przyjmuje oświadczenia odbiorcy końcowego


Osobiście we wszystkich Biurach Obsługi Klienta PGE Obrót, listownie (decyduje data stempla pocztowego) oraz mailem (nie skan, ale z podpisem kwalifikowanym): w taki sposób uprawnione podmioty mogą składać u największego sprzedawcy energii oświadczenia niezbędne do obniżenia rachunków za prąd w II półroczu 2019 r.

Czytaj więcej...

Dopasuj polisę do aktywności


Polacy planujący wyjechać w tym roku na wakacje za granicę przede wszystkim mają zamiar zwiedzać (82 proc. osób) oraz wypoczywać na plaży lub basenie (68 proc.), wynika z badania przeprowadzonego przez IPSOS na zlecenie Mondial Assistance.

Czytaj więcej...

Ponad jedna trzecia Polaków wyrusza na krótkie wyjazdy zagraniczne


Z danych Mondial Assistance wynika, że blisko co trzeci Polak, który wyjeżdża na urlop za granicę, decyduje się na dodatkowy, krótszy zagraniczny wyjazd.

W 2018 roku udział w krótkim, dodatkowym wyjeździe potwierdziło 34 proc. badanych, którzy odbyli w danym roku również główny wyjazd wypoczynkowy.

Czytaj więcej...

Są widoki na wygraną! Saint Gobain i sieć salonów KRISHOME z konkursem dla inwestorów



Klienci marki KRISPOL pokochali innowacyjne szyby ECLAZ – najjaśniejsze i najbardziej energooszczędne produkty w swojej kategorii. Teraz inwestor wybierający ten produkt, może liczyć nie tylko na 11% więcej ciepła z energii słonecznej, 5% więcej światła dziennego w pomieszczeniu, ale również atrakcyjne nagrody.

Czytaj więcej...

Ruszyła VI edycja kampanii DOBRY MONTAŻ



Ruszyła kolejna edycja kampanii DOBRY MONTAŻ, która ma na celu szerzenie wiedzy na temat dobrego montażu, propagowania edukacji w zawodzie montera stolarki budowlanej oraz promocji innowacyjnych rozwiązań montażowych i produkcyjnych.

Czytaj więcej...

WIŚNIOWSKI wyprzedza potrzeby klientów już od 30 lat



W tym roku marka WIŚNIOWSKI obchodzi 30-lecie istnienia. Wszystko zaczęło się w sierpniu 1989 roku, kiedy to Andrzej Wiśniowski wymyślił automatycznie otwieraną bramę na pilota, co zrewolucjonizowało rynek. Wyróżnikiem rynkowym marki stała się customizacja produktów, dzięki której klient otrzymuje dokładnie to, czego potrzebuje. Tak jest do dziś. Klienci firmy WIŚNIOWSKI mogą spersonalizować swoją bramę, okna, drzwi i ogrodzenie, mają pewność, że wybierają najwyższą jakość, komfort i bezpieczeństwo. 

Czytaj więcej...