NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
WIADOMOŚCI
KRISPOL angażuje się w projekt House of Hope Szymona Hołowni

Firma KRISPOL uruchomiła nowy projekt CSR. Pomoc otrzymają dzieci z domu dziecka House of Hope w Zambii, podopieczni Fundacji KASISI, założonej przez Szymona Hołownię.
Diament Meblarstwa dla akcesoriów Deante Mokko

Jury Konkursu spośród 113 zgłoszonych produktów – mebli, akcesoriów i komponentów – wyłoniło te najlepsze. Akcesoria Deante Mokko zostały docenione za swoje wzornictwo, technologię wykonania, innowacyjność oraz funkcjonalność. Zwyciężyły w kategorii „Wyposażenie łazienki – klasa premium”.
Podsumowanie pierwszego sezonu Mobilnej Strefy Montażu Klimas Wkręt-met

Kilka tysięcy przejechanych kilometrów i kilkadziesiąt osób przeszkolonych w zakresie prawidłowego montażu produktów - to rezultat jesiennego sezonu Mobilnej Strefy Montażu, czyli projektu szkoleniowego Klimas Wkręt-met.
OKNOPLAST z wyróżnieniem za eksport podczas gali Polska Firma - Międzynarodowy Czempion

We wtorek 3 grudnia w Warszawie odbyła się gala plebiscytu Polska Firma - Międzynarodowy Czempion. Podczas ceremonii uhonorowano firmy, które mają nieoceniony wkład w rozwój polskiego biznesu za granicą. Wyróżnienie w kategorii Eksporter otrzymał małopolski producent stolarki otworowej PVC, obecny na 13 rynkach – Grupa OKNOPLAST.
PGE Obrót zaprezentowała mobilne Biuro Obsługi Klienta

W Warszawie premierę miało mobilne Biuro Obsługi Klienta największego sprzedawcy energii w Polsce. PGE testuje to rozwiązanie, żeby być jeszcze bardziej elastyczną w procesie sprzedaży oraz obsługi, docierając do jak największej grupy klientów.
PGE Obrót z certyfikatem "OK Senior"

PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE i największy sprzedawca energii w Polsce rozwija udogodnienia dla klientów, zwracając szczególną uwagę na osoby starsze. Działania te zostały docenione i potwierdzone certyfikatem „OK Senior”.
Globalne zmiany w turystyce i podróżach międzynarodowych

Do 2040 roku podróże międzynarodowe staną się szybszą i łatwiejszą formą aktywności niż kiedykolwiek wcześniej oraz zapewnią bardziej zróżnicowane doświadczenia dla podróżujących. Liczba pasażerów linii lotniczych podwoi się, a system rozpoznawania rysów twarzy sprawi, że staną się one paszportami i kartami pokładowymi, a wirtualne pokoje hotelowe, muzea oraz podróże staną się codziennością - wynika z najnowszego raportu zleconego przez Allianz Partners Group.