NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
WIADOMOŚCI
OKNOPLAST partnerem projektu badawczego dotyczącego smogu
We wtorek 1 października w Warszawie odbyła się konferencja przedstawiająca wstępne wyniki pierwszego ogólnopolskiego badania epidemiologicznego, zrealizowanego przez Warszawski Uniwersytet Medyczny, ARC Rynek i Opinia oraz Politechnikę Warszawską. Projekt pod nazwą „Wpływ stężenia pyłów zawieszonych PM10 i PM2,5 na występowanie dolegliwości górnych dróg oddechowych u dzieci w wieku 3-12 lat” ma na celu zweryfikowanie, w jakim stopniu smog oddziałuje na zdrowie dzieci ze szczególnym uwzględnieniem dróg oddechowych. Partnerem projektu został podkrakowski producent okien i drzwi PVC – OKNOPLAST – który od lat angażuje się w tworzenie lepszej przestrzeni.
KRISPOL rewolucjonizuje system zamawiania okien aluminiowych i zacieśnia współpracę z ALUPROF
KRISPOL połączył siły z jednym z czołowych producentów systemów aluminiowych w Europie, firmą ALUPROF. Dla klienta indywidualnego to przełom w zakupie okien – możliwość miksowania rozwiązań PVC i aluminium bez ograniczeń na jednej budowie, przy zachowaniu spójności kolorystycznej. Partnerów biznesowych ucieszy fakt, że ofertowanie i zamawianie zostało znacznie uproszczone.
Włącz akcelerację: ASTOR partnerem KPT SCALEUP
Na tę chwilę czekały zarówno start-upy, jak i polskie zakłady oraz fabryki. KPT ScaleUP, akcelerator Przemysłu 4.0 uruchamia rekrutację dla młodych innowacyjnych firm. Czeka na nich finansowe i instytucjonalne wsparcie, a także możliwość wdrażania swoich rozwiązań bezpośrednio we współpracy z gigantami polskiego przemysłu, m.in. ASTOR.
Aluprof wraz z Ewą Ewart w projekcie ekologicznym
Aluprof włącza się w promocję nowego projektu edukacyjno-ekologicznego „Klątwa Obfitości”, przygotowanego przez Ewę Ewart w ramach inicjatywy ONZ i fundacji Green World o nazwie Global Compact. Film porusza zagadnienie społecznej i międzynarodowej odpowiedzialności za ochronę środowiska.
3, 2, 1... wystartował projekt Salonowe Rewolucje marki WIŚNIOWSKI
Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński zmieniają doświadczenia zakupowe klientów. Ruszył projekt Salonowe Rewolucje, prezentujący nowe podejście do projektowania przestrzeni ekspozycyjnej. Nowatorska inicjatywa zrewolucjonizuje branże bram, okien, drzwi i ogrodzeń.
Deante, polski producent wyposażenia, odświeża swój wizerunek
Na koniec września 2019 roku polska marka wyposażenia łazienek i kuchni Deante zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Po blisko 30 latach od założenia firmy zmieniono jej logo, a także odświeżono wygląd opakowań.
Pakiet usług technicznych i efektywność energetyczna od PGE Obrót
Właściciele oraz zarządzający przedsiębiorstwami mogą teraz skorzystać z pakietu usług technicznych oferowanego przez największego sprzedawcę energii w Polsce oraz należącą do PGE Obrót spółkę Enesta. To propozycja dla wszystkich, którzy są zainteresowani poprawą efektywności energetycznej w swoich firmach przy jednoczesnym wsparciu działań proekologicznych.