NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
WIADOMOŚCI
Kupuj świadomie - #kupujPolskie. ALUPROF rozpoczyna akcję wspierania polskich firm online

Z raportów GUS wynika, że w przeciągu ostatnich trzech miesięcy odnotowano znaczące spadki nastrojów konsumenckich spowodowane m.in. obawami Polaków o stabilność zatrudnienia i pogorszenie się statusu materialnego gospodarstw domowych. Aż 88% respondentów widzi w obecnej sytuacji realne zagrożenie dla gospodarki. Potwierdzają to wnioski ekonomistów, którzy oceniają, że pandemia cofnęła polski przemysł 7 lat wstecz – do 2013 roku. Tylko świadome i solidarne działania na rzecz krajowego biznesu pozwolą odwrócić ten trend i wesprzeć przedsiębiorców oraz pracowników w walce o powrót do normalności.
Elektromobilni naładują bezgotówkowo auta w GreenWay w ramach usług Mondial Assistance

Mondial Assistance pomoże swoim klientom posiadającym auta elektryczne, gdy wyczerpie się im bateria w pojeździe. Samochody zostaną naładowane w stacjach sieci GreenWay, a cała operacja odbędzie się bezgotówkowo. Usługa dostępna będzie nie tylko na terenie Polski, w 231 stacjach sieci GreenWay, ale też w innych krajach Europy, w sieci partnerskiej tego największego w Polsce operatora sieci stacji ładowania.
Klienci PGE Obrót chętnie podpisują umowy zdalnie

Coraz więcej Klientów PGE Obrót, największego sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce, wchodzącego w skład Grupy Kapitałowej PGE, podpisuje umowę bez wychodzenia z domu, wykorzystując do tego profil zaufany. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy z tej możliwość skorzystało już ponad tysiąc Klientów.
Prezes PGE dziękuje Klientom za wyrozumiałość podczas pandemii i zachęca do zdalnego kontaktu

Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej, w liście wysłanym do Klientów PGE, dziękuje za ich wyrozumiałość w czasie epidemii koronawirusa oraz informuje, że PGE stopniowo otwiera stacjonarne Biura Obsługi Klienta. Jednocześnie zachęca do korzystania w pierwszej kolejności ze zdalnych kanałów kontaktu z PGE. List jest przekazywany klientom w wersji elektronicznej wraz z eFakturą.
e-faktura od Remmers Polska wspiera służbę zdrowia

Remmers Polska zdecydowała, że od każdej wyrażonej zgody na otrzymywanie e-faktur przekaże 10 zł na pomoc służbie zdrowia. Biorąc pod uwagę ilość dotychczas obsługiwanych klientów jesteśmy przekonani, że będziemy mogli przyczynić się do ogólnopolskiej zbiorki organizowanej przez Fundacje Siepomaga.pl.
Jaki prezent na Dzień Dziecka?

Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, MediaMarkt udostępnił przegląd najbardziej pożądanych prezentów. Produkty zostały wyłonione na podstawie analizy trendów zakupowych, a w odpowiedzi na nie sieć przygotowała specjalną ofertę promocyjną, która obejmuje najchętniej wybierane przez rodziców urządzenia elektroniczne.
Assistance domowe na fali wznoszącej od kilku lat. Pandemia paradoksalnie wspiera ten trend

Z badania przeprowadzonego przez Mondial Assistance wynika [1], że w 2019 roku największy wzrost wartości usług assistance nastąpił w obszarze assistance domowego. 64 proc. badanych wskazało, że assistance domowe ma dla nich największą wartość. To wzrost aż o 7 p.p. w porównaniu do poprzedniej edycji badania.
- Nasze statystyki potwierdzają trend z badania i dobrze oddają potencjał usług assistance domowego. Analizując dane z kwietnia widać, że pomimo spadku wezwań assistance we wszystkich sektorach, zainteresowanie assistance domowym jest większe niż assistance medycznym. Wszystkie serwisy realizujemy na bieżąco. W minionym miesiącu 92 proc. próśb o pomoc związanych było z awarią RTV/AGD, a 6 proc. dotyczyło awarii PC. – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.