Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

WIADOMOŚCI

Światowe premiery na Wystawie Innowacji - czy stolarka może pomóc w walce ze zmianami klimatycznymi?



Branża stolarki budowlanej należy do jednej z najbardziej innowacyjnych. Szyby generujące prąd i ciepło, wyświetlanie na oknach stron internetowych, otwieranie drzwi i okien gestem lub telefonem – to już nie są wizje twórców science fiction, to produkty, które już wkrótce będą dostępne w szerszej sprzedaży. To one wyznaczą nowe trendy w budownictwie i mogą w znaczny sposób przyczynić się do walki ze zmianami klimatycznymi.

Czytaj więcej...

 

KRISPOL z premierami na Wystawie Innowacji



Pierwszy tydzień października inauguruje ważne wydarzenie w branży budowlanej. Wystawa Innowacji na Warsaw Home przyciągnęła największych wyjadaczy rynku, prześcigających się w pomysłach, ale też architektów i inwestorów, szukających oryginalnych rozwiązań. Marka KRISPOL zaprezentowała premierowo szklaną bramę z opatentowanym systemem ciepłego montażu, a także nowy film korporacyjny.

Czytaj więcej...

KRISPOL rewolucjonizuje system zamawiania okien aluminiowych i zacieśnia współpracę z ALUPROF



KRISPOL połączył siły z jednym z czołowych producentów systemów aluminiowych w Europie, firmą ALUPROF. Dla klienta indywidualnego to przełom w zakupie okien – możliwość miksowania rozwiązań PVC i aluminium bez ograniczeń na jednej budowie, przy zachowaniu spójności kolorystycznej. Partnerów biznesowych ucieszy fakt, że ofertowanie i zamawianie zostało znacznie uproszczone.

Czytaj więcej...

Marka WIŚNIOWSKI Partnerem Strategicznym II Ogólnopolskiego Forum Stolarki



W dniach 3-6 października w Warsaw Ptak Expo w Nadarzynie odbywa się II Ogólnopolskie Forum Stolarki, podczas którego można zobaczyć najnowocześniejsze technologie z branży. W ramach wydarzenia po raz pierwszy zostanie zorganizowana Wystawa Innowacji. Marka WIŚNIOWSKI jako prekursor innowacyjnych rozwiązań została partnerem strategicznym tego wydarzenia, a na wystawie pokaże WIŚNIOWSKI Concept – komplementarną ofertę produktową.

Czytaj więcej...

Aluprof wraz z Ewą Ewart w projekcie ekologicznym



Aluprof włącza się w promocję nowego projektu edukacyjno-ekologicznego „Klątwa Obfitości”, przygotowanego przez Ewę Ewart w ramach inicjatywy ONZ i fundacji Green World o nazwie Global Compact. Film porusza zagadnienie społecznej i międzynarodowej odpowiedzialności za ochronę środowiska.

Czytaj więcej...

OKNOPLAST partnerem projektu badawczego dotyczącego smogu



We wtorek 1 października w Warszawie odbyła się konferencja przedstawiająca wstępne wyniki pierwszego ogólnopolskiego badania epidemiologicznego, zrealizowanego przez Warszawski Uniwersytet Medyczny, ARC Rynek i Opinia oraz Politechnikę Warszawską. Projekt pod nazwą „Wpływ stężenia pyłów zawieszonych PM10 i PM2,5 na występowanie dolegliwości górnych dróg oddechowych u dzieci w wieku 3-12 lat” ma na celu zweryfikowanie, w jakim stopniu smog oddziałuje na zdrowie dzieci ze szczególnym uwzględnieniem dróg oddechowych. Partnerem projektu został podkrakowski producent okien i drzwi PVC – OKNOPLAST – który od lat angażuje się w tworzenie lepszej przestrzeni.

Czytaj więcej...

Deante, polski producent wyposażenia, odświeża swój wizerunek



Na koniec września 2019 roku polska marka wyposażenia łazienek i kuchni Deante zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Po blisko 30 latach od założenia firmy zmieniono jej logo, a także odświeżono wygląd opakowań.

Czytaj więcej...