NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
WIADOMOŚCI
Multimedialny event 360° OKNOPLAST zwycięzcą konkursu MP Power Awards

24 marca przyznano nagrody w konkursie MP Power Awards. Europejska premiera okna PIXEL Grupy OKNOPLAST otrzymała tytuł najlepszej imprezy B2B w Polsce. Pokaz w technologii mappingu odbył się w kwietniu ubiegłego roku w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku.
Świadomie Obchodzimy Światowy Dzień Wody

Ziemia często określana jest mianem błękitnej planety. Ponad 71% jej powierzchni zajmują morza, oceany i inne akweny wodne. Z tego powodu dostęp do wody wydaje się czymś normalnym i nie wyobrażamy sobie możliwości, że nagle w jakiś sposób moglibyśmy być jej pozbawieni. Nie zdajemy sobie przy tym sprawy, że z woda pitna stanowi przy tym zaledwie 0,01% całości.
Rzeczpospolita rusza na Jedwabny Szlak

Mateusz Pawlak, dziennikarz Rzeczpospolitej podejmie próbę przemierzenia historycznego Szlaku Jedwabnego na rowerze elektrycznym polskiej konstrukcji. Projekt wspiera Mondial Assistance, właściciel sklepu z ubezpieczeniami turystycznymi elvia.pl .
MODECOM sponsorem platynowym największej piłkarskiej imprezy targowej w Polsce

Międzynarodowe Targi Piłkarskie „ŚWIAT PIŁKI” organizowane 7-9 kwietnia na PGE NARODOWYM to pierwsza w Polsce i Europie impreza wystawiennicza poświęcona piłce nożnej.
Biegnij z SATURNEM w 12. PZU Półmaratonie Warszawskim!

Kibicując wszystkim miłośnikom sportu, SATURN po raz kolejny przyłączył się do PZU Półmaratonu Warszawskiego. Jako oficjalny partner 12. edycji wydarzenia, lider najnowszych technologii w Polsce zaplanował dla biegaczy szereg atrakcji, które pomogą w przygotowaniach i uatrakcyjnią start w zawodach.
MAKRO rozpoczyna akcję "Nie marnuję, pakuję"

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska rozpoczęła akcję ,,Nie marnuję, pakuję”. Działania, podjęte w ramach projektu, są zaadresowane do właścicieli lokali gastronomicznych i konsumentów. Mecenat akcji objęła Federacja Banków Żywności.
Marka WIŚNIOWSKI zagości na włoskim MADE Expo 2017

Marka WIŚNIOWSKI z powodzeniem zdobywa uznanie Włochów. Nowoczesny design, produkty idealnie dopasowane do istniejącej zabudowy czy rozwiązania renowacyjne to wszystko sprawia, że polska marka cieszy się powodzeniem wśród włoskich odbiorców. WIŚNIOWSKI zaprezentuje swoją ofertę na targach MADE Expo 2017 w Mediolanie.