Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

WIADOMOŚCI

Inspirujące zmiany w Saturnie w CH Magnolia Park. Otwarcie w nowym kształcie

Najszerszy asortyment, najnowsze rozwiązania i premierowe produkty, fachowe doradztwo, bogaty pakiet usług – dzięki tym atutom Saturn we wrocławskim CH Magnolia Park zyskał pozycję ulubionego centrum odkrywania nowych technologii. Teraz, po zakończonej modernizacji, jeszcze mocniej inspiruje do rozwijania technologicznych pasji. Sklep powita klientów w odmienionym kształcie już 29 czerwca. Z tej okazji wiele produktów dostępnych będzie w promocyjnych cenach.

Czytaj więcej...

 

Prawidłowo udzielona pierwsza pomoc może uratować życie

Polacy wyjeżdżający na wakacje coraz częściej jako środek transportu wybierają samochód. Niezmiennie od wielu lat do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance w okresie wakacji z prośbą o pomoc zgłasza się kilkadziesiąt tysięcy osób. W zeszłym roku wypadki stanowiły 27 proc. zgłoszeń z terenu Polski oraz 12 proc. z zagranicy.

Czytaj więcej...

Twój bezpieczny dom z firmą PETECKI

Właśnie ruszyła  promocja Grupy PETECKI  „TWÓJ BEZPIECZNY DOM”, która trwać będzie  do 31 sierpnia 2017 roku.

Czytaj więcej...

Przed urlopem sprawdź, czy ubezpieczenie pozwoli Ci bezpiecznie wrócić do kraju w razie wypadku

Transport medyczny do Polski (tzw. repatriacja) zawiera każda, nawet podstawowa wersja polisy turystycznej. Jednak tylko te najlepsze z wysoką sumą ubezpieczenia lub brakiem limitu na tę usługę dadzą nam pewność spokojnego powrotu do kraju w razie wypadku. Rok rocznie drogą powietrzną i lądową do kraju wraca kilka tysięcy Polaków, którzy za granicą mieli wypadek czy poważnie zachorowali.

Czytaj więcej...

WIŚNIOWSKI sponsorem VII Międzynarodowego Turnieju Sokolika w Starym Sączu

W sporcie tak samo jak w życiu, za każdym sukcesem kryje się czyjeś wsparcie. Oprócz ciężkiej pracy i talentu, zawodnicy drużyny sportowe potrzebują wsparcia, które pozwoli na rozwinięcie skrzydeł.  Dlatego też firma WIŚNIOWSKI zdecydowała się na wsparcie VII Międzynarodowego Turnieju Sokolika U-10

Czytaj więcej...

Kampania PGE Obrót "Daj się oświecić" w finale konkursu Golden Arrow

Akcja „Daj się oświecić” ostrzegająca Klientów przed nieuczciwymi sprzedawcami na rynku energii oraz pokazująca mechanizmy ich działania, została zakwalifikowana do finału Golden Arrow w kategorii działania CSR firm i marek. W konkursie oceniana jest efektywność i innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej.

Czytaj więcej...

Klient na rynku energetycznym

Kompleksowe rozwiązania produktowe, a także digitalizacja kanałów sprzedaży i obsługi. Na taki kierunek rozwoju stawia PGE Obrót, największy w Polsce sprzedawca energii elektrycznej.

Czytaj więcej...