NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
WIADOMOŚCI
PGE Obrót do 13 sierpnia przyjmuje oświadczenia odbiorcy końcowego

Osobiście we wszystkich Biurach Obsługi Klienta PGE Obrót, listownie (decyduje data stempla pocztowego) oraz mailem (nie skan, ale z podpisem kwalifikowanym): w taki sposób uprawnione podmioty mogą składać u największego sprzedawcy energii oświadczenia niezbędne do obniżenia rachunków za prąd w II półroczu 2019 r.
Ponad jedna trzecia Polaków wyrusza na krótkie wyjazdy zagraniczne

Z danych Mondial Assistance wynika, że blisko co trzeci Polak, który wyjeżdża na urlop za granicę, decyduje się na dodatkowy, krótszy zagraniczny wyjazd.
W 2018 roku udział w krótkim, dodatkowym wyjeździe potwierdziło 34 proc. badanych, którzy odbyli w danym roku również główny wyjazd wypoczynkowy.
Są widoki na wygraną! Saint Gobain i sieć salonów KRISHOME z konkursem dla inwestorów

Klienci marki KRISPOL pokochali innowacyjne szyby ECLAZ – najjaśniejsze i najbardziej energooszczędne produkty w swojej kategorii. Teraz inwestor wybierający ten produkt, może liczyć nie tylko na 11% więcej ciepła z energii słonecznej, 5% więcej światła dziennego w pomieszczeniu, ale również atrakcyjne nagrody.
Ruszyła VI edycja kampanii DOBRY MONTAŻ

Ruszyła kolejna edycja kampanii DOBRY MONTAŻ, która ma na celu szerzenie wiedzy na temat dobrego montażu, propagowania edukacji w zawodzie montera stolarki budowlanej oraz promocji innowacyjnych rozwiązań montażowych i produkcyjnych.
WIŚNIOWSKI wyprzedza potrzeby klientów już od 30 lat

W tym roku marka WIŚNIOWSKI obchodzi 30-lecie istnienia. Wszystko zaczęło się w sierpniu 1989 roku, kiedy to Andrzej Wiśniowski wymyślił automatycznie otwieraną bramę na pilota, co zrewolucjonizowało rynek. Wyróżnikiem rynkowym marki stała się customizacja produktów, dzięki której klient otrzymuje dokładnie to, czego potrzebuje. Tak jest do dziś. Klienci firmy WIŚNIOWSKI mogą spersonalizować swoją bramę, okna, drzwi i ogrodzenie, mają pewność, że wybierają najwyższą jakość, komfort i bezpieczeństwo.
Dopasuj polisę do aktywności

Polacy planujący wyjechać w tym roku na wakacje za granicę przede wszystkim mają zamiar zwiedzać (82 proc. osób) oraz wypoczywać na plaży lub basenie (68 proc.), wynika z badania przeprowadzonego przez IPSOS na zlecenie Mondial Assistance.
KRISPOL z nowym cyklem wideo porad

Zapytaj, zanim zbudujesz. Według tej prostej zasady producent kompletu stolarki przygotował serię poradników wideo skierowanych do inwestorów budujących dom.