NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
STOLARKA W PIGUŁCE: Media branżowe oferują coraz więcej możliwości dotarcia
Stawianie w reklamie na jeden rodzaj medium jest nieefektywne przy dzisiejszej konsumpcji środków masowego przekazu. Dlatego Forum Branżowe rusza właśnie w nowy sezon, w którym oferuje jeszcze więcej możliwości dotarcia do odbiorców. Tak wielu kanałów dystrybucji treści nie oferuje żadne inne medium poświęcone branży stolarki.
Wydawać mądrze
W branży stolarki dynamika wzrostów wyhamowuje. Do poważnego spowolnienia jeszcze daleka droga, ale już można powoli przypuszczać, że wiele przedsiębiorstw będzie dmuchało na zimne i przygotowywało się do rynkowej stagnacji. Jak zatem powinny wyglądać wydatki na reklamę w czasach spowolnienia?
David Ogilvy, guru reklamy, przekonywał, że wydatki na reklamę owszem, można zmniejszać, ale w koniunkturze, i to po to, by zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na nią właśnie w trudniejszych czasach. - Marketing i innowacje przynoszą rezultaty. Cała reszta to koszty – stwierdził z kolei Peter Drucker, wybitny teoretyk zarządzania. Przedsiębiorcy powinny zatem traktować wydatki na marketing jako inwestycję, a nie koszt. Takie wydatki warto jednak planować rozsądnie.
Wiele mediów, jedna branża
Stawianie w reklamie na jeden rodzaj medium przy dzisiejszej konsumpcji środków masowego przekazu to za mało. Warto zatem poszukać partnera, który oferuje wielokanałowe dotarcie do naszej grupy docelowej. Tego typu partnerem w branży stolarki jest bez wątpienia Forum Branżowe, które dociera do odbiorców nie tylko przez wydawany od 16 lat miesięcznik, ale też prężnie działający serwis internetowy. Do tego aktywizuje kilkutysięczne grono fanów w mediach społecznościowych oraz publikuje swoje treści w mediach partnerskich o bardzo dużych zasięgach. A jakby tego było mało, oferuje również usługi w postaci realizacji wideo, organizuje znane w całej branży eventy i nie boi się realizować pionierskich projektów, takich jak pierwszy branżowy podcast w naszym kraju.
Każda firma może w prosty sposób przekonać się do korzyści idących z szerokiego dotarcia do odbiorców. Wystarczy skorzystać z „Pakietu Medialnego” oferowanego przez Forum Branżowe. Szczegóły dostępne są na stronie: forumbranzowe.com/media-2020
Pozostałe wiadomości z branży:
Które firmy najdynamiczniej rozwijały się w ostatnich latach oraz regularnie poprawiały swoje wyniki, dlatego byłyby dobrymi kandydatami do wejścia na giełdę? Odpowiedź na to pytanie znalazł dziennik Parkiet, który przedstawił swoją listę kandydatur. Znalazły się na niej firmy z branży stolarki. Które? Więcej…
Na rynku budowlanym brakuje specjalistów i ekspertów w zakresie montażu stolarki, dlatego z punktu widzenia konsumentów coraz ważniejszy staje się aspekt łatwości samodzielnego montażu jej elementów. Dotyczy to również klamek. Na rynku dostępne są łatwe w montażu klamki zintegrowane polskiego producenta AXA Stenman. Więcej…
Stolarka drewniana pokryta wysokiej jakości powłoką staje się bardziej odporna na działanie czynników zewnętrznych. Docenianym na wielu rynkach, w tym na Polskim, jest Aqua Stop firmy Remmers. W jej nowej wersji został utrzymany wysoki poziom ochrony przed wilgocią a wydajność wielu innych właściwości zoptymalizowano. Więcej…
Najlepszym sposobem na ochronę budynku przed nadmiarem promieniowania słonecznego i przegrzewaniem pomieszczeń jest zainstalowanie osłon zewnętrznych. Są one kilkakrotnie skuteczniejsze niż montowane we wnętrzu, gdyż odbijają lub pochłaniają większość promieniowania słonecznego, zanim dotrze ono do szyby. Jednym z czołowych producentów żaluzji fasadowych jest opolska firma Selt. Więcej…
Jak polskie firmy z branży wykorzystały okres dobrej koniunktury w gospodarce europejskiej w latach 2013-2018? Centrum Analiz Branżowych przygotowało specjalną listę 200 najdynamiczniej rozwijających się w tym okresie producentów i dostawców. Znajdzie się ona w jubileuszowym, dwusetnym numerze miesięcznika Forum Branżowe. To bardzo ciekawa lektura, która przynosi wiele informacji o naszym rynku. Więcej…
Ramki dystansowe to podstawowy element okien energooszczędnych. Ci, którzy chcą budować w standardzie domu pasywnego, korzystają zazwyczaj z rozwiązań SWISSPACER. Ramki dystansowe tej firmy stosowane są w większości okien i elewacji certyfikowanych przez Instytut Budownictwa Pasywnego (PHI) w Darmstadt. Więcej…
Forum Branżowe
press box