Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

KRISPOL przedstawił złoty pomysł na biznes podczas tegorocznej Budmy


Na tegorocznych Targach Budownictwa i Architektury BUDMA firma KRISPOL, po czteroletniej nieobecności, powróciła na listę wystawców z nowym projektem biznesowym –  innowacyjną siecią salonów KRISHOME oferującą komplet stolarki dla domu od jednego producenta.


Stoisko KRISPOL mieściło się na 200 m2 i było podzielone na dwie strefy. Pierwsza z nich była wzorcowym salonem KRISHOME z pełną ekspozycją produktów. W drugiej strefie zaplanowano część kawiarnianą sprzyjającą swobodnym rozmowom handlowym.

Premiera sieci salonów KRISHOME nieprzypadkowo miała miejsce właśnie podczas Budmy. Prestiżowy wymiar imprezy oraz wysoka frekwencja odwiedzających umożliwiły zaprezentowanie konceptu biznesowego szerszemu gronu oraz nawiązanie obiecujących i perspektywicznych kontaktów:

- KRISPOL obecny jest na Budmie w momentach przełomowych w życiu firmy. Tak było 4 lata temu, podobnie jest w tym roku. Ekspozycja została zaprojektowana tak, aby pokazać nie tylko jak największą liczbę produktów dla domu, ale jednocześnie zaprezentować wzorcowy salon KRISHOME – tłumaczy Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej KRISPOL. – To dość przewrotne podejście zaowocowało dużym zainteresowaniem zarówno ze strony klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Choć na efekt potargowy jeszcze poczekamy, to już teraz możemy powiedzieć, że połączenie prezentacji produktów dla domu oraz produktu biznesowego jakim jest KRISHOME było strzałem w dziesiątkę.

Koncept salonów został doceniony i nagrodzony przez kapitułę konkursu Złote Medale MTP pod przewodnictwem prof. dr hab. inż. Józefa Jasiczaka.

W trakcie czterech dni targowych firma zaprezentowała nie tylko innowacyjną sieć salonów KRISHOME, ale także nowości produktowe i wzornicze. Pierwszą z nich są aluminiowe drzwi przesuwne HST o doskonałych właściwościach termoizolacyjnych. Spektakularnych rozmiarów konstrukcja, o szerokości niemal 6 metrów, wzbudziła ogromne zainteresowanie odwiedzających. Firma pokazała produkt w dwóch modnych wariantach kolorystycznych, w tzw. opcji Bikolor – z jednej strony w popularnym dekorze Sosna antyczna, z drugiej w nowoczesnej okleinie Karbon z intrygującym efektem trójwymiarowości. Dzięki temu kolorystykę stolarki można dopasować zarówno do elewacji, jak i wnętrza budynku. Atutem drzwi tarasowych HST jest oszczędność miejsca – przestrzeń przed oknem pozostaje do dyspozycji i można ją dowolnie zaaranżować. Dzięki niskiemu progowi zlicowanemu z podłogą jest to komfortowe rozwiązanie w domach zamieszkanych przez dzieci i osoby starsze. Otwieranie skrzydła nie wymaga użycia siły, ponieważ porusza się ono na rolkach po ukrytej w podłodze szynie. Aby jeszcze bardziej zwiększyć wygodę codziennego użytkowania, okno HST można wyposażyć w napęd, otwieranie i zamykanie za pomocą pilota, a także programowanie wietrzenia.

KRISPOL zaprezentował także nową wersję FEN 85 PLUS z innowacyjną technologią Powerdur Inside, w której stalowe wzmocnienia zastąpiono termoplastycznymi wkładkami, wzmocnionymi włóknem szklanym Ultradur® High Speed. Zastosowanie tej technologii pozwala wyeliminować mostki termiczne i osiągnąć jeszcze niższy współczynnik przenikania ciepła (0,75 W/m²K). System ten doskonale odpowiada potrzebom budownictwa energooszczędnego.

Producent znany jest nie tylko z wysokiej jakości produktów, ale także z bogatej oferty kolorystycznej i wzorniczej, nierzadko zaskakując odważnymi propozycjami, a tym samym wyznaczając trendy w branży. W odpowiedzi na rosnącą popularność stylu industrialnego, do oferty oklein dołączył dekor Beton 2. Nowa okleina została zaprezentowana na bramie i drzwiach wejściowych przyciągając swoim nowoczesnym designem zainteresowanie gości targów. Dzięki możliwości zastosowania tej samej okleiny na bramie, drzwiach, oknach i roletach, wszystkie elementy stolarki zachowują pełną spójność stylistyczną. Duże wrażenie zrobiła na odwiedzających brama segmentowa oraz drzwi boczne w okleinie Karbon, który zachwycił nie tylko kolorem i efektem trójwymiarowości, ale także haptyczną fakturą.

Odwiedzający mieli szansę zapoznać się także z kolejną nowością produktową z oferty KRISPOL – żaluzją fasadową naokienną Z90 CB, która doskonale prezentuje się na dużych przeszkleniach wyróżniających współczesną architekturę. Skrzynka ocieplona jest kształtkami neoporowymi, a dzięki odpowiedniemu ustawieniu lameli można skutecznie dogrzać pomieszczenie. Radiowe lub przewodowe sterowanie żaluzją oraz możliwość zarządzania smartfonem zapewniają pełen komfort użytkowania. Dzięki bogatej palecie kolorystycznej, wygląd żaluzji można dostosować do indywidualnego charakteru inwestycji.

Drugiego dnia targów, firma zaprosiła wszystkich partnerów należących do sieci KRISHOME do aktywnego prowadzenia rozmów handlowych z odwiedzającymi targi. Zwieńczeniem drugiego dnia było ekskluzywne Afterparty z udziałem zaproszonych gości. Podczas imprezy zaprezentowano zjawiskowy pokaz barmański, gotowanie na żywo, tzw. „livecooking”, a wszystko to odbywało się przy akompaniamencie muzyki serwowanej przez DJ’a.
















KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od ponad 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.

KRISPOL
press box