Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Oknoplast na spotkaniu w Polskiej Izbie Handlowo-Przemysłowej we Francji

11 maja br. w Paryżu odbyło się spotkanie Poland Now organizowane przez Polską Izbę Handlowo-Przemysłową we Francji. Celem wydarzenia była prezentacja najprężniejszych polskich firm, które z powodzeniem prowadzą działania biznesowe na rynku francuskim. Na ekskluzywne spotkanie zostali zaproszeni również reprezentanci Grupy Oknoplast z Mikołajem Plackiem na czele.


Poland Now to cykliczne konferencje poświęcone potędze wybranych segmentów polskiego rynku oraz sile nowych trendów w zróżnicowanych dziedzinach biznesu. Podczas wydarzenia zaprezentowano najlepsze polskie firmy z sektora Home & Design. Wśród nich pojawiły się również przedsiębiorstwa branży budowlanej. Dzięki wysokiej jakości dostarczanych przez nie produktów oraz innowacyjności znajdują one uznanie na całym świecie, w tym we Francji. Mocną pozycję w segmencie stolarki na rynku francuskim zajmuje firma Oknoplast, której przedstawiciele także wzięli udział w spotkaniu. Obok Prezesa Grupy, Mikołaja Placka, w elitarnym gronie zaproszonych gości znalazł się też Gregoire Cauvin – Prezes Oknoplast France.

Jesteśmy dumni i czujemy się zaszczyceni, że możemy uczestniczyć w tak prestiżowym wydarzeniu organizowanym przez Polską Izbę Handlowo-Przemysłową we Francji – powiedział Mikołaj Placek, Prezes Grupy Oknoplast – Francja to jeden  z kluczowych rynków dla Oknoplastu i nadal chcemy tu mocno się rozwijać. Dlatego to wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne. 

Podczas spotkania Poland Now zostały zaprezentowane historie sukcesów polskich firm z branży Home & Design, które od lat z powodzeniem działają na rynku francuskim. Wydarzenie było także doskonałą okazją do wymiany poglądów podczas inspirującej dyskusji na temat wyzwań, przyszłości oraz rozwoju biznesu polskiego we Francji.

Grupa Oknoplast we Francji

Grupa Oknoplast zaistniała na rynku francuskim w 2010 roku. Od tego czasu nieustannie inwestuje w rozwój biznesowy w tym regionie, zarówno pod kątem wprowadzanych produktów i innowacji technologicznych, jak i działań marketingowych.

Przez 7 lat od wejścia na rynek francuski udało nam się zbudować pozycję mocnego gracza – tłumaczy Mikołaj Placek, Prezes Zarządu Grupy Oknoplast. – Fakt, że Oknoplast coraz bardziej rośnie w siłę, potwierdzają także wyniki sprzedaży – w 2016 roku sprzedaliśmy aż 440 tysięcy jednostek okiennych, a dynamika wzrostu sprzedaży całej Grupy we Francji osiągnęła 12%.

W ramach francuskiej struktury OKNOPLAST posiada spółkę-matkę, prezesa, lokalną obsługę klienta oraz dział marketingu. Niezmiernie ważną rolę w drodze do sukcesu firmy na rynku francuskim odegrały również nakłady na działania reklamowe i PR-owe. Do dobrych wyników przedsiębiorstwa we Francji przyczyniła się także strategia zakładająca precyzyjne dostosowanie produktów i sposobu zarządzania firmą do specyfiki regionu



OKNOPLAST
(press box)