NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
RYNEK
Nowość w ofercie CDA Polska - system przesuwy RAGUSA
- Kategoria: RYNEK
RAGUSA to system o szerokich możliwościach zastosowania, doskonały zarówno do biur, jak i do mieszkań. Ze względu na swoją unikalną budowę stanowi interesujący element aranżacji wnętrz, szczególnie tych urządzonych w stylu industrialnym.
Poczta Polska ruszyła z płatnościami kartą za przesyłki pobraniowe
- Kategoria: RYNEK
Od października we wszystkich placówkach Poczty Polskiej można zapłacić kartą lub BLIKIEM za pobrania przy odbiorze przesyłki. Wkrótce płatności bezgotówkowe będą dostępne również u kuriera.
Nowa umowa SIMPLE o wartości ponad 5 mln zł z Tramwajami Warszawskimi
- Kategoria: RYNEK
Spółka SIMPLE podpisała kolejną w ostatnim okresie umowę na dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego. Wartość kontraktu ze spółką Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. to 5,2 mln zł brutto.
Przedmiotem umowy jest dostawa i wdrożenie oprogramowania obejmującego obszar Kadrowo-Płacowy wraz z Portalem Pracowniczym oraz gwarancja wraz ze wsparciem pogwarancyjnym.
Co najczęściej zostawiamy w hotelach?
- Kategoria: RYNEK
W 2017 roku zdecydowanie wzrosła popularność dmuchanych zabawek do wody. Zalotne flamingi, wszechobecne jednorożce i dmuchane kawałki pizzy na basenach, uwieczniane przez internautów na zdjęciach z wakacji, wprost zalały media społecznościowe. Najnowsze badania1 portalu Hotels.com® pokazują, że ponad 70% turystów z Polski kupiło na wakacje dmuchaną zabawkę do wody.
GATTA INTYMNIE podczas ŁÓDŹ DESIGN FESTIVAL
- Kategoria: RYNEK
Podczas 11. edycji Łódź Design Festival, Gatta zabierze gości w wyjątkową podróż po świecie, w którym budzą się pragnienia i powstaje zmysłowa, damska bielizna. Niezwykła przestrzeń to sensoryczny ogród, będący odzwierciedleniem kobiecego świata.
Familijne Ulubioną Marką Polaków 2017
- Kategoria: RYNEK
Marka Familijne została wybrana Ulubioną Marką Polaków 2017 – Numer 1. Okazała się bezkonkurencyjna w kategorii „wafle familijne” ogólnopolskiego badania zrealizowanego przez instytut GfK Polonia. Prestiżowe wyróżnienie zostało przyznane marce podczas uroczystej gali 21 września w Warszawie.
Kulisy powstania spotu reklamowego z udziałem piłkarza Łukasza Piszczka
- Kategoria: RYNEK
W ostatni tydzień sierpnia wystartowała ogólnopolska kampania promocyjna KRISPOL prowadzona pod hasłem „Gwarancja spokoju podczas budowy domu?” z udziałem Ambasadora marki Łukasza Piszczka, na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.
Podkategorie
-
SPOŻYWCZY
- Liczba artykułów:
- 22
-
DOM I WNĘTRZE
- Liczba artykułów:
- 1241
-
MODA I URODA
- Liczba artykułów:
- 10
-
AGD/RTV/ELEKTRONIKA
- Liczba artykułów:
- 281