NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
Co najczęściej zostawiamy w hotelach?
- Kategoria: RYNEK
W 2017 roku zdecydowanie wzrosła popularność dmuchanych zabawek do wody. Zalotne flamingi, wszechobecne jednorożce i dmuchane kawałki pizzy na basenach, uwieczniane przez internautów na zdjęciach z wakacji, wprost zalały media społecznościowe. Najnowsze badania1 portalu Hotels.com® pokazują, że ponad 70% turystów z Polski kupiło na wakacje dmuchaną zabawkę do wody.
Moda na dmuchańce doprowadziła jednak do tego, że wszędzie można znaleźć mnóstwo tych, z których uszło powietrze. Według badań zaledwie nieco ponad 45% wczasowiczów zabiera ze sobą swoich wodnych przyjaciół do domu po urlopie, a ponad połowa zostawia zabawki w hotelu.
Poruszony losem dmuchanych zabawek, portal Hotels.com otwiera pierwsze na świecie Schronisko dla Dmuchańców. Schronisko dla Dmuchańców zadba o to, aby porzucone pawie, palmy i pegazy mogły dalej służyć korzystającym z basenów gościom hotelowym oraz aby znalazły dom na całe życie.
Isabelle Pinson, wiceprezes zarządu marki Hotels.com, EMEA, stwierdziła: Dmuchana zabawka powinna nam służyć dłużej niż przez jeden sezon letni. Dlatego wprowadzamy program adopcji porzuconych dmuchanych zabawek do wody. Nawiązaliśmy współpracę z kurortem Hipotels Gran Playa de Palma, gdzie zakładamy schronisko dla dmuchańców. Goście będą mogli zaadoptować
i ponownie wykorzystać dmuchane zabawki, aby w ten sposób tchnąć w nie drugie życie.
Goście rezerwujący pobyt na portalu Hotels.com w ośrodku Hipotels Gran Playa de Palma w ciągu najbliższych trzech miesięcy mogą skorzystać z przygarnięcia dmuchanych zabawek nie tylko po to, aby mogły zaistnieć jeszcze raz, ale również po to, aby uniknąć ich zakupu i pakowania w drodze powrotnej.
Chociaż Polacy zapominają o dmuchańcach po powrocie z wakacji, ponad 34% wczasowiczów z Polski przyznaje, że dmuchane zabawki odgrywają ważną rolę w trakcie urlopu – są nadmuchiwane i używane na basenie. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi na próbie 300 turystów podczas wakacji poświęcają oni na zabawę z dmuchańcem średnio 1 godzinę i 25 minut. Na tego typu relaks przeznaczamy zatem często więcej czasu niż na inne atrakcje.
Ze zdjęć zamieszczanych na Instagramie przez celebrytów i nie tylko można by wysnuć wniosek, że największym hitem tegorocznego lata jest jednorożec czy flaming, jednak z badań wynika, że wśród nas, Polaków, największą popularnością cieszy się klasyczny materac. Dmuchany krokodyl zajmuje drugie miejsce, a tuż za nim plasuje się pączek. Turyści, pytani o dmuchańca, którego chcieliby zabrać na przyszłe wakacje, zdecydowanie wskazywali na smoka.
Wśród przedmiotów najczęściej pozostawianych celowo lub gubionych w czasie wakacji dmuchańce znalazły się na trzecim miejscu, ustępując pola okularom przeciwsłonecznym i kremom do opalania. Poza tym do przedmiotów, które najczęściej zapominamy przywieźć do domu z wakacji, należą ręczniki, czasopisma i kosmetyki stosowane po opalaniu.
PRZEDMIOTY NAJCZĘŚCIEJ POZOSTAWIANE W HOTELACH W CZASIE WAKACJI:
1. Okulary przeciwsłoneczne
2. Kremy do opalania
3. Dmuchańce
4. Ręczniki
5. Czasopisma
6. Kosmetyki stosowane po opalaniu
7. T-shirty
8. Bielizna
9. Kosmetyki toaletowe ( w tym mydło, żele pod prysznic, pasty i szczoteczki do zębów)
10. Nakrycia głowy i perfumy
Hotels.com / phandel