Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Multimedialny event 360° OKNOPLAST nominowany do MP Power Awards

Europejska multimedialna premiera okna PIXEL, firmy OKNOPLAST, zawalczy 24 marca o tytuł najlepszej imprezy B2B w prestiżowym Konkursie MP Power Awards. Multimedialna premiera produktu w technologii mappingu odbyła się w kwietniu ubiegłego roku w Teatrze Szekspirowskim w Gdańsku.


Jury Konkursu MP Power Awards spośród ponad stu zgłoszonych prac, wyłoniło trzy najlepsze w każdej kategorii. W kategorii event promocja marki B2B doceniona została europejska multimedialna premiera autorskiego produktu OKNOPLAST. Producentem wydarzenia była jedna z największych w Polce agencji eventowych – Event Factory.

Jesteśmy dumni z tego, że multimedialny event 360° OKNOPLAST został doceniony i nominowany przez jury konkursu MP Power Awards do nagrody głównej – tłumaczy Magdalena Cedro- Czubaj, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST – W tej samej kategorii nominowane są także takie firmy jak Mercedes oraz Samsung, które słyną z oryginalnych eventów. Czujemy się wyróżnieni, że konkurujemy właśnie z nimi. Co więcej, w branży okołobudowlanej OKNOPLAST jest pionierem – żadna inna firma nie zdecydowała się a organizację tak spektakularnej i wyjątkowej premiery swoich produktów.  

OKNOPLAST 26.04.2016 r. zaprosił międzynarodowych gości na spotkanie w samym centrum designu… i to dosłownie. Podczas wydarzenia wszyscy zgromadzeni zostali otoczeni zapierającymi dech w piersiach multimedialnymi prezentacjami i mappingiem 360°. Motywami przewodnimi eventu była technologia, design oraz światło. Nowy produkt OKNOPLAST, Pixel jest połączeniem tych elementów – to pierwsze designerskie okno na polskim rynku, które dostarcza do pomieszczeń o 22% więcej światła.

Event miał być tak spektakularny, jak sam nasz produkt Pixel, który dostarcza więcej światła do wnętrz – tłumaczy Magda Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST – Chcieliśmy oddać tę właściwość za pomocą nowych technologii, „malując” światłem z projektorów zapierające dech w piersiach widowisko. Udało nam się pokazać okno w artystycznej i lekkiej formie. Świadomie wybraliśmy także Teatr Szekspirowski, który jest jednym z najbardziej efektownych obiektów współczesnej architektury w Polsce.

Spotkanie uświetniła wyjątkowa wystawa prac Jacka Sroki, a także artystyczny performance zespołu Mira-Art, wykorzystujący symbolikę pikseli i tym samym nawiązujący do nowego produktu OKNOPLAST. Uwieńczeniem multimedialnego eventu był koncert polskiego zespołu BOKKA. Na pokaz zaproszono ponad 130 dziennikarzy z Polski, Włoch, Francji i Niemiec oraz międzynarodowych partnerów biznesowych firmy.

Link do relacji z eventu:
https://www.youtube.com/watch?v=2mOl_NsbTDs

Konkurs MP Power Awards

Celem Konkursu MP Power Awards jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży.  Laureatów tegorocznej edycji konkursu poznamy podczas finałowej gali, która odbędzie się 24 marca, na Torze Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie.

OKNOPLAST (press box)