Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

WIADOMOŚCI

Yawal z 19% wzrostem sprzedaży po I kwartale 2021 roku



Polski producent systemów aluminiowych Yawal S.A. w pierwszym kwartale 2021 roku odnotował 19%-owy wzrost sprzedaży. Na taki wynik miała wpływ konsekwentna polityka sprzedażowa i duży wzrost popularności innowacyjnych i ciepłych systemów przesuwnych Yawalu, które spełniają wyśrubowane normy izolacyjności termicznej na poziomie Uw od 0,9 W/m2K, wprowadzone z początkiem bieżącego roku.

Czytaj więcej...

 

MediaMarkt wygrywa w konkursie EuropaProperty CEE Retail & Marketplace Awards 2021



Podczas 13. edycji konkursu  EuropaProperty CEE Retail & Marketplace Awards MediaMarkt zdobył tytuł Detalisty Roku w kategorii Elektronika Użytkowa. 

Czytaj więcej...

Włamywacze też przeszli na home office, pracowali z... naszych domów



2020 był rokiem trudnym, wnoszącym wiele niespodziewanych zmian. W pierwszych miesiącach na horyzoncie pojawiła się wizja zbliżającej się „nowej rzeczywistości”. Informacje z kraju i świata zostały zdominowane przez pandemię – jej rozwój i wpływ na gospodarkę, społeczeństwo, codzienne życie. Praca i nauka przeniosły się do domów, regularnie wprowadzane były obostrzenia związane z ograniczeniem przemieszczania się. Z powodu strachu przed tym co nieznane zaczęliśmy unikać kontaktu ze światem zewnętrznym, licząc, że w domowym zaciszu będziemy bezpieczni. Jak z nową rzeczywistością poradzili sobie włamywacze? Czy złodzieje również mogą „pracować” na home office?

Czytaj więcej...

Ponad dwa i pół miliona Polaków w Klubie MediaMarkt



Programy lojalnościowe sieci handlowych cieszą się w Polsce dużą  popularnością. Dla firm są sposobem budowania relacji z Klientami, którzy z kolei zyskują dodatkowe benefity. Dotychczas programy lojalnościowe były najczęściej propozycją sieci spożywczych, drogerii oraz stacji benzynowych. Obecnie coraz częściej pojawiają się także w innych branżach. Przykładem jest Klub MediaMarkt, który w marcu obchodzi swoje drugie urodziny na polskim rynku. To pierwszy tego rodzaju program na rynku sklepów z elektroniką użytkową. Do tej pory przystąpiło do niego ponad 2,5 mln osób!

Czytaj więcej...

Trendy w architekturze a rozwój branży stolarki wg Aluprof - mecenasa konkursu POiD Building Awards



Rozwój rodzimej stolarki napędzany jest coraz bardziej wygórowanymi wymaganiami w zakresie ekologii i technologii. Dlatego dzisiejsze okna, drzwi czy bramy już nie tylko pełnią swoją podstawową funkcje, ale też np. potrafią oszczędzać energię  i produkować ją z wykorzystaniem słońca. Dlatego z cała pewnością możemy powiedzieć, że  rodzima branża stolarki wychodzi z sektora materiałów budowlanych, szturmem podbijając segment systemów zarządzania energią w budynkach.

Czytaj więcej...

ALUPROF ambasadorem europejskiego projektu #BuildingLife



#BuildingLife to projekt stworzony przez organizację World Green Building Council, którego celem jest utworzenie planu działań na rzecz dekarbonizacji środowiska budowlanego i wsparcie programu pn. „Europejski Zielony Ład” (EZP). Inicjatywę tworzy 10. regionalnych green building councils oraz wybrani liderzy z sektora prywatnego, w tym ALUPROF – jeden z czołowych producentów systemów aluminiowych dla budownictwa w Europie.

Czytaj więcej...

Jakie trendy kształtować będą branżę stolarki wg Ponzio - mecenasa konkursu POiD Building



Trwa etap zgłoszeń obiektów do pierwszej edycji konkursu dla branży stolarki otworowej POiD Building Awards 2021, organizowanej przez związek POiD. W projekcie aktywnie uczestniczą członkowie Związku w tym firma Ponzio, która objęła rolę mecenasa konkursu. Ten nowy projekt jest doskonałym pretekstem do dyskusji na temat rozwoju branży, a co za tym idzie na temat trendów, które będą go kształtować. Czy będzie jeszcze bardziej globalna, ekologiczna i inkluzywna? Na te i inne pytania odpowiada Maciej Borczuk, dyrektor działu technicznego Ponzio Polska Sp. z o.o (fot.)

Czytaj więcej...