Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

WIADOMOŚCI

Schüco na BAU 2023 - zrównoważone technologie i inteligentne sieci



Tegoroczne targi BAU w Monachium będą przebiegać pod znakiem aktualnych wyzwań dla branży budowlanej, jakimi są zwiększone zapotrzebowanie na energię i jej rosnące koszty, nadmierne emisje CO2 czy skutki zmian klimatu. Na stanowisku B1/301 pod hasłem „Building Networks” firma Schüco zaprezentuje swoją odpowiedź na te zagadnienia, w postaci przyszłościowych rozwiązań produktów i usług dedykowanych zarówno budynkom nowym, jak i modernizowanym.

Czytaj więcej...

 

Czy warto inwestować w okna antywłamaniowe?



Okna antywłamaniowe

 

Z policyjnych statystyk wynika, że liczba kradzieży z włamaniem w Polsce utrzymuje się wciąż na wysokim poziomie — tylko w 2021 r. odnotowano ponad 71 tys. tego typu przestępstw*. Włamania to realne zagrożenie stąd też coraz więcej osób decyduje się na montaż okien antywłamaniowych. Czy to dobra decyzja? W jaki sposób oferowane obecnie rozwiązania o podwyższonej odporności na włamanie pomagają w zabezpieczeniu budynku przed złodziejami?

Czytaj więcej...

Roca zaprasza do Frankfurtu na ISH 2023



W dniach 13-17.03.2023 Roca zaprezentuje najnowsze kolekcje łazienkowe, innowacje oraz technologie na największych branżowych targach na świecie ISH, we Frankfurcie (hala 3.12, stanowisko C69) 

Czytaj więcej...

Pracownicy Final S.A. autorami kolejnej już inicjatywy ekologicznej



Czy wiecie, że możliwe jest zmniejszenie ilości generowanych odpadów kartonowych w zakładzie produkcyjnym aż o 30% w kilka tygodni? Jedną z wartości Final S.A w drodze do zrównoważonego rozwoju jest ekologia.

Czytaj więcej...

Yawal buduje relację z Klientem na miarę XXI wieku



Klientocentryzm jest filozofią, która zakłada pełną orientację na Klienta. Jest to także sposób myślenia, o tym, że nie można oferować dobrych produktów, jeżeli nie są one wynikiem współpracy  z Klientem i wysłuchania tego, co jest mu realnie potrzebne. W ubiegłym wieku założeniem marketingu było kreowanie potrzeb Klientów – w XXI wieku z kolei organizacje uczą się, aby najpierw słuchać samych Klientów. Yawal SA to firma, która stawia Klienta w środku, czyli w centrum swoich działań, a podejmowane decyzje oparte są o jego potrzeby.

Czytaj więcej...

WARSZTATY PONZIO dla producentów stolarki aluminiowej



Firma Ponzio prowadzi właśnie cykl warsztatów dla swoich klientów, podczas których wyposaża ich w praktyczne umiejętności, techniki i metody, które przyczynią się do wzmocnienia konkurencyjności na rynku.

Czytaj więcej...

Opalarki elektryczne dołączają do portfolio BLAUPUNKT



Opalarka elektryczna HG2010 oraz HG5010 marki BLAUPUNKT posiada moc 2000 W, wytwarzającą stabilny, szybko nagrzewający się strumień powietrza. Siłą nadmuchu można sterować w dwóch zakresach: 300 i 500 l/min.

Czytaj więcej...