Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

WIADOMOŚCI

Produkty gwarantujące bezpieczeństwo



Logo Domu Bezpiecznego stało się synonimem bezpieczeństwa domów i domowników. Dlatego postanowiliśmy oznaczyć nim produkty koalicjantów programu, które są gwarantem bezpieczeństwa, najwyższej jakości i wzorem dla innych producentów z branży. Listę produktów nagrodzonych znakiem jakości Dom Bezpiecznego poznaliśmy 25 kwietnia podczas międzynarodowych targów Securex w Poznaniu.

Czytaj więcej...

 

VALVEX patronem Magazynu Dewelopera



Najnowszy numer Magazynu Dewelopera został objęty patronatem marki VALVEX. Kwietniowe wydanie otwiera seria Aurora, która odkrywa przed nami swoje dwa oblicza. Na kolejnych stronach znajdziemy natomiast odpowiedź na pytanie, w jaki sposób zagwarantować prawidłowe funkcjonowanie systemu ogrzewania w naszym domu. Rozwiązanie jest prostsze, niż myślisz.

Czytaj więcej...

Bądź smart! Wybierz smart! - czyli wiosenna promocja firmy WIŚNIOWSKI

Dom to nie tylko centrum życia rodzinnego, ale także ostoja oraz miejsce relaksu i odpoczynku. Z tego względu chcemy się w nim czuć bezpiecznie, komfortowo i swobodnie. Nie dziwi więc, że coraz częściej zastanawiamy się nad wykorzystaniem w swoich czterech kątach inteligentnych technologii – takich jak smartCONNECTED marki WIŚNIOWSKI. Od teraz w wiosennej ofercie promocyjnej!

Czytaj więcej...

Ponad 23 mln krótkich zagranicznych wyjazdów odbyli Polacy w ciągu trzech lat



Wiosną zazwyczaj podróżujemy po Europie. Długość takiego wyjazdu to średnio 5 dni, a najpopularniejsze środki transportu to samolot i własny samochód. Główny cel krótkich zagranicznych wyjazdów to zwiedzanie i poznawanie nowych miejsc (57 proc.) - wynika z badania przeprowadzonego przez Mondial Assistance [1].

Czytaj więcej...

WIŚNIOWSKI na targach NORDBYGG 2018 w Sztokholmie



Od 10 do 13 kwietnia odbywały się największe targi budowlane w północnej części Europy – NORDBYGG. Wystawa trwała cztery dni i zgromadziła ponad 800 wystawców z 30 krajów. Tak jak 2 lata wcześniej, tak i w tym roku podczas Targów nie zabrakło rozwiązań czołowego, polskiego producenta bram, drzwi i ogrodzeń – firmy WIŚNIOWSKI.

Czytaj więcej...

Nowe salony dołączyły do sieci KRISHOME



Firma KRISPOL, jeden z wiodących polskich producentów kompletu stolarki dla domu dynamicznie rozwija sieć sprzedaży stolarki otworowej i osłon. To efekt przyjętej strategii spółki skoncentrowanej na tworzeniu salonów oferujących pełną obsługę inwestycji w zakresie stolarki otworowej.

Czytaj więcej...

LUNAR - okno nowej generacji od Grupy OKNOPLAST



Okno nowej generacji zaprezentowała Grupa OKNOPLAST podczas  najważniejszych w roku targów stolarki otworowej w Norymberdze – Fensterbau Frontale. Okno LUNAR jest prawdziwą rewolucją w świecie designu i najlepszą odpowiedzią na zapotrzebowanie architektów. To zdecydowanie okno nowej generacji, które wyznacza trendy designu i estetyki w całej branży. Dominacja szkła – stwierdzenie, które najlepiej charakteryzuje nowy produkt.

Czytaj więcej...