Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

RYNEK

Pokaż, jak rodzinnie spędzacie czas i wygraj atrakcyjne nagrody!


1 marca 2018 marka Carex rozpoczęła dwumiesięczną  wyjątkową promocję konsumencką połączoną z konkursem zdjęciowym. Celem akcji jest zachęcanie konsumentów marki do wspólnego, rodzinnego spędzania czasu. Każdy, kto dokona zakupu dwóch dowolnych produktów marki Carex oraz weźmie udział w konkursie zdjęciowym ma szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród!  To jednak nie wszystko! W okresie trwania promocji do mydeł w płynie z pompką Carex dołączone zostaną gadżety dla najmłodszych - tatuaże
z bohaterami serialu „Miki i Raźni Rajdowcy” emitowanego codziennie w Disney Junior.

Czytaj więcej...

 

COTY konsekwentnie realizuje strategię budującą świadomość różnorodności piękna

Coty po raz kolejny udowadnia, że piękno ma wiele wymiarów i nie lubi sztampowych definicji. W ramach wspólnego projektu z marką Max Factor firma przeprowadziła badanie, w wyniku którego powstał portret kobiety 35+. To kolejny przykład wdrażania w życie nowej wielopłaszczyznowej strategii COTY ukierunkowanej na budowę świadomości dotyczącej różnorodności piękna. Projekt wsparły Lidia Popiel (fotograf), Eryka Sokólska (makijażystka) oraz Anna Białek (badacz).

Czytaj więcej...

Zakupowy szał czy zimna kalkulacja? - Polacy podczas Black Week



Polacy już rezerwują w swoich kalendarzach czas na listopadowe zakupy. 6 na 10 naszych rodaków regularnie korzysta z promocji podczas Black Week, a dodatkowe 12% planuje zrobić to w tym roku, wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla MediaMarkt. Jakie zwyczaje zakupowe towarzyszą nam w tym okresie?

Czytaj więcej...

Dezodoranty CD dostępne w drogeriach Rossmann

Firma kosmetyczna Lornamead poszerza sieć swoich dystrybutorów w Polsce. Od stycznia tego roku dezodoranty marki CD, należącej do portfolio niemieckiej firmy, dostępne są w sprzedaży w drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

Czytaj więcej...

Nowe modele opalarek elektrycznych PRIME3: THG21 oraz THG51


Opalarki elektryczne Prime3 THG21 to niezastąpione narzędzia do różnorodnych zadań wymagających obróbki termicznej, takich jak prace naprawcze, stolarskie, modelarskie i wiele innych. Dzięki mocy 2000 W i maksymalnej temperaturze 600 °C poradzą sobie z najtrudniejszymi zadaniami.

Czytaj więcej...

Media Expert otworzył sklep nr 600!



Media Expert umacnia swoją pozycję lidera na rynku RTV, AGD i elektroniki użytkowej. Marka otworzyła właśnie sklep numer 600, a warto odnotować, że ma ich niemal dwa razy więcej, niż jej główny konkurent. Sześćsetny elektromarket został oddany do użytkowania w Garwolinie, a dla mieszkańców miasta przygotowano z tej okazji specjalne atrakcje - i to nie tylko te sprzedażowe. Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli m.in. Cleo i Jakub Wawrzyniak, były reprezentant Polski w piłce nożnej.

Czytaj więcej...

Kompaktowa wyrzynarka PRIME3 TJS51


Dzięki silnikowi o wysokiej mocy 710 W (moc maksymalna 1400 W) oraz regulowanej prędkości skokowej do 3000 obrotów na minutę, urządzenie zapewnia precyzyjne cięcie nawet najtrudniejszych powierzchni. To narzędzie o wszechstronnym zastosowaniu, które idealnie sprawdza się w wielu pracach związanych z cięciem różnych materiałów.

Czytaj więcej...

Podkategorie