Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Pierwszy digitalowy oddział Banku BGŻ BNP Paribas już otwarty

Warszawskie Bielany to pierwsza lokalizacja nowoczesnej w pełni bezgotówkowej placówki Banku BGŻ BNP Paribas. Oddział w nowym formacie z nowoczesnym designem jest dostosowany do potrzeb współczesnego, mobilnego klienta, który może liczyć na wiele praktycznych udogodnień oraz profesjonalne wsparcie zespołu doradców.

Czytaj więcej...

 

Zakupy w internecie z IKO na jedno kliknięcie

Użytkownicy aplikacji IKO PKO Banku Polskiego mogą już korzystać z usługi Zakupy bez kodu BLIK i płacić w zaufanych sklepach i przeglądarkach internetowych jednym kliknięciem. Dzięki temu klient akceptuje płatność internetową w aplikacji IKO, bez konieczności podawania kodu BLIK. PKO Bank Polski sukcesywnie wdraża udogodnienia w zakresie nowoczesnych i wygodnych metod płatności, dzięki czemu stają się one istotnym elementem obrotu bezgotówkowego w Polsce.

Czytaj więcej...

Podsumowanie wakacji - wzrost korzystania z assistance medycznego


Minione wakacje pokazały, że wśród Polaków wzrosła świadomość ubezpieczeniowa. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że korzystanie z assistance medycznego, w porównaniu do 2016 roku, wzrosło na terenie Polski i zagranicy o 27 proc.

Czytaj więcej...

W ciągu ostatniego roku aż o 15 proc. wzrosła liczba osób, które poleciały do Azji


Jesień to jeden z najlepszych okresów na wyjazd poza Europę. Linie lotnicze oferują w tym czasie wiele atrakcyjnych promocji. Dane bazy MIDT wskazują, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba klientów linii lotniczych lecących do Azji zwiększyła się o 15 proc. Wzrosty te są w istotnej mierze wypracowane przez turystów samodzielnie organizujących wyjazdy i pokazują, że trend tzw. backpackingu czyli wyjazdów z plecakiem z pominięciem biur podróży jest coraz silniejszy w naszym kraju.

Czytaj więcej...

Assistance drogowe przydało się podczas wakacji


W okresie wakacji do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance zgłasza się kilkadziesiąt tysięcy osób. Z analizy danych na temat wezwań samochodowego assistance wynika, że w bieżącym roku o pomoc poprosiło o 7 proc. więcej osób niż w roku 2016.

Czytaj więcej...

Innowacyjny długopis cyfrowy w oddziałach PKO Banku Polskiego

Po raz pierwszy w Polsce w oddziałach bankowych startują testy długopisu cyfrowego, dzięki któremu  podpisany przez klienta formularz trafia w czasie rzeczywistym do systemów bankowych. PKO Bank Polski wraz ze startupem IC Solutions rozpoczyna pilotaż IC Pen. Szybszy czas obsługi, redukcja zużywanego papieru i automatyczna cyfrowa archiwizacja – to tylko niektóre z korzyści tego innowacyjnego rozwiązania.

Czytaj więcej...

Mondial Assistance laureatem programu Firma Przyjazna Klientowi

Mondial Assistance, lider rynku usług assistance i ubezpieczeń turystycznych został uhonorowany Certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda została przyznana już po raz ósmy. Laureatami programu co roku zostają firmy, które wyróżniają się pod względem jakości obsługi klienta oferując ją na najwyższym poziomie oraz z powodzeniem realizują strategię zarządzania w tym obszarze.

Czytaj więcej...