Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Natura stawia na marki własne

Natura, jedna z największych sieci drogeryjnych w Polsce, konsekwentnie realizuje przyjętą na początku roku strategię rozwoju marek własnych. Wprowadzanie kolejnych produktów sygnowane jest hasłem „tylko w Natura”. To znak rozpoznawczy nowych marek i zarazem wyznacznik wysokiego standardu, będący obietnicą artykułów o atrakcyjnym stosunku jakości do ceny, wyprodukowanych  w całości w Polsce.

Wprowadzenie marek własnych jest konsekwencją intensywnego rozwoju sieci drogerii Natura w Polsce i reagowania na zmieniające się realia rynkowe. Większe portfolio produktowe czyni ofertę Natury jeszcze bardziej zróżnicowaną
i dopasowaną do potrzeb konsumentów.

„Od wielu lat z sukcesem prowadzimy marki makijażowe – KOBO Professional, My Secret i Sensique – które zdobyły uznanie klientek w różnym wieku i zapewniły sobie wysoką pozycję wśród kosmetyków kolorowych. Tendencje rynkowe pokazują systematyczny wzrost sprzedaży i zainteresowania konsumentów markami własnymi, z uwagi na niską cenę popartą wysokimi walorami jakościowymi. Budując ich portfolio chcemy rozwijać asortyment kompleksowo, w wielu różnych kategoriach, m.in.: pielęgnacji ciała, akcesoriów, czy artykułów dla dzieci. Nadal współpracujemy wyłącznie z polskimi producentami, wspierając rozwój rodzimego rynku kosmetycznego i myśli technologicznej” – mówi Arkadiusz, Szczepaniak, wiceprezes zarządu Natura Sp. z o.o.

W lipcu br. w regularnej sprzedaży pojawiły się pierwsze produkty nowej marki Natura Care – trzy rodzaje kremów do pielęgnacji stóp z dodatkiem składników takich jak: ekstrakt z aloesu, masło Shea, czy oliwa z oliwek. Linia poszerzana będzie o produkty wzbogacone o naturalne olejki roślinne i składniki odżywcze, przeznaczone do różnych rodzajów cery, w tym preparaty do pielęgnacji twarzy i ciała.

W Naturze dostępne są już także produkty marki Milly – papiery toaletowe z czystej celulozy, ręczniki kuchenne, chusteczki, płatki kosmetyczne i patyczki do uszu. Wszystkie wykonane z materiałów delikatnych dla skóry.

Wkrótce do asortymentu dołączą kolejne nowości, w tym produkty odświeżonych marek: OraClinic – do higieny jamy ustnej oraz Intimelle – do higieny intymnej. Wśród nich znajdą się m.in. szczoteczki do zębów, końcówki do szczoteczek elektrycznych, nić dentystyczna, czy linia podpasek, wkładek higienicznych i preparatów do higieny intymnej.

W dalszym ciągu rozwijany jest asortyment marek Seyo i Seyo Men – seria orzeźwiających żeli pod prysznic dla kobiet i mężczyzn oraz mydeł do rąk w płynie – a także akcesoriów Natura Accessories, wśród których znajdują się m.in. pędzle do makijażu, spinki, gumki oraz szczotki.

Zależy nam, aby Natura była miejscem, gdzie konsumenci znajdą swoje ulubione produkty, dlatego obok nowych marek własnych, w dalszym ciągu będziemy prowadzić sprzedaż artykułów największych międzynarodowych dostawców. Chcemy dać klientom jak największą możliwość wyboru, dążymy do tego, aby Natura była doskonale zaopatrzona w różnorodne kosmetyki. Reorganizujemy istniejące placówki i budujemy nowe nowoczesne drogerie, by wizyta w naszych sklepach była satysfakcjonująca dla klienta zarówno pod względem pozycji asortymentowych, jak i poziomu cen oraz jakości obsługi – dodaje Szczepaniak.

Natura