Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

WIADOMOŚCI

Sukcesja - proces czy moment?



Rozmowa z Mieczysławem Krysińskim, założycielem firmy  Kristech technika otworowa.


Szacuje się, że problem sukcesji dotyczy i będzie dotyczył wielu przedsiębiorstw w Polsce, bowiem według danych aż 36% to biznesy rodzinne. Wyzwanie dotyczy nie tylko dużych firm, ale również tych mniejszych. Rozmawiamy z Mieczysławem Krysińskim, który 25 lat temu zajął się stolarką otworową. Dziś salon KRISTECH z Tupadł koło Inowrocławia to miejsce docenione przez inwestorów. O procesie sukcesji rozmawiamy z seniorem.

Czytaj więcej...

 

Komfort na pilota. KRISPOL z promocją własnych napędów STARCUS



Niezawodny napęd do bram garażowych za 399 zł? Z marką KRISPOL to możliwe.

Ruszyła promocja napędów STARCUS, ceny detaliczne tych produktów zostały znacznie obniżone.

Czytaj więcej...

OKNOPLAST rusza z kampanią reklamową nowego okna PRISMATIC



OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.

Czytaj więcej...

Kolejne certyfikaty środowiskowe EPD dla Aluprof SA



Zgodnie z zeszłorocznymi założeniami wiodącego europejskiego producenta i dystrybutora systemów aluminiowych dla budownictwa, marka Aluprof uzyskała Deklaracje Środowiskowe III-go typu dla systemów okienno-drzwiowych oraz systemów fasadowych.

Czytaj więcej...

Okno jako indywidualny akcent architektoniczny



Stolarka okienna nie tylko zdobi elewację, ale także w znaczącym stopniu decyduje o charakterze wnętrza. Jej kolor i forma mogą w niektórych przypadkach całkowicie odmienić bryłę budynku i klimat pomieszczeń. Producenci okien z PVC-U dają dziś do wyboru bardzo bogatą paletę kolorów, oklein a nawet nowoczesnych nakładek, co pozwala uzyskać niepowtarzalny efekt architektoniczny.

Czytaj więcej...

WIŚNIOWSKI dla architektów. Marka partnerem programu Builder for the Future



Builder for the Future to ogólnopolski program edukacyjny, który skupia się na młodych adeptach architektury. Osoby kształcące się w tym kierunku w ciągu najbliższych dekad będą decydowały o wyglądzie domów, osiedli i całych miast. WIŚNIOWSKI jest partnerem programu i pozostanie nim także w przyszłym roku. Uroczyste podsumowanie tegorocznej edycji odbyło się 30 maja w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Podczas Gali ogłoszono zwycięzców Konkursu dla Młodych Architektów oraz Konkursu dla Młodych Inżynierów Budownictwa. W programie Builder for the Future wzięło udział blisko 10 tysięcy młodych architektów i konstruktorów.

Czytaj więcej...

"Firma zaangażowana społecznie" 2018 - WIŚNIOWSKI otrzymuje główną nagrodę dziennikarzy



Marka WIŚNIOWSKI, otrzymała główną nagrodę Orła Polskiej Stolarki w kategorii „Firma zaangażowana społecznie”. To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane przez dziennikarzy branżowych, którzy doceniają firmy szczególnie zaangażowane w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), prowadząc lub inicjując inicjatywy mające istotne znaczenie społeczne.

Czytaj więcej...