Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

WIADOMOŚCI

Budynek w stylu high-tech



Nowa siedziba amerykańskiej firmy badawczo-produkcyjnej Agilent w pełni odzwierciedla jej profil działalności i zapewnia doskonale doświetlone stanowiska pracy dla 450 zatrudnionych osób. W realizacji śmiałego, futurystycznego projektu pomogły tekstylne fasady Schüco FACID.

Czytaj więcej...

 

STOLARKA W PIGUŁCE: Branżowe forum wymiany doświadczeń



Podczas spotkania Forum 100 w Warszawie menadżerowie największych firm branży stolarki budowlanej poznali obiecujące prognozy na 2019 r., które zapowiadają kolejne rekordy. Okazuje się jednak, że nie wszyscy wsiedli do tego pociągu i stolarka otworowa staje się wyraźnie branżą dwóch prędkości.

Czytaj więcej...

Dzięki Grupie PGE powstają kolejne "lasy pełne energii"



Pracownicy PGE Obrót, wspierani przez dzieci i młodzież z lokalnych domów dziecka oraz placówek opiekuńczo - wychowawczych, posadzili w tym roku kolejne 1500 drzew w ramach 19. edycji akcji „Lasy pełne energii” realizowanej w ramach Grupy PGE.

Czytaj więcej...

Polacy chętniej korzystają z assistance domowego


Z badania przeprowadzonego przez Mondial Assistance wynika [1], że w 2018 roku największy wzrost wartości usług assistance nastąpił w obszarze assistance domowego. 57 proc. badanych wskazało, że assistance domowe ma dla nich największą wartość.

Czytaj więcej...

Nowy wymiar bezpieczeństwa - Compensa TU S.A. partnerem programu Dom Bezpieczny



Program Dom Bezpieczny, jednoczący firmy i instytucje, dla których priorytetem jest bezpieczeństwo polskich domów i mieszkań, zyskuje nowego Partnera – czołowego ubezpieczyciela, firmę Compensa TU S.A. VIG. To dowód, że działania edukacyjne, informacyjne i prewencyjne programu w zakresie bezpieczeństwa przeciwwłamaniowego mają szeroki wymiar społeczny i prawdziwie łączą organizacje z różnych branż w realizację misji poprawy bezpieczeństwa w Polsce.

Czytaj więcej...

Strajk nauczycieli: Media Expert zadbał o dzieci pracowników!



Pracownicy centrali Media Expert nie muszą się martwić o opiekę nad swoimi dziećmi w czasie trwającego strajku nauczycieli. W godzinach pracy rodziców, sieć zorganizowała czas najmłodszym. Atrakcje, zabawy edukacyjne i plastyczne będą realizowane do czasu zakończenia akcji protestacyjnej.

Czytaj więcej...

"Moc technologii, siła innowacji" - nowa kampania reklamowa VALVEX



Pod hasłem „Moc technologii, siła innowacji” startuje nowa kampania reklamowa firmy VALVEX. Reklama skierowana jest do profesjonalistów, którzy na co dzień używają produktów z grupy asortymentowej marki VALVEX.

Czytaj więcej...