Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

MODA I URODA

Alternatywa dla prostownicy - szczotka prostująca HSB601 Blaupunkt



Nienagannie ułożona fryzura to cel, który stawia sobie wiele kobiet każdego dnia. Szczególnie te Panie, które codziennie zmagają się z niesfornymi lokami, marzą o prostych i gładkich włosach. Idealnym produktem, który przychodzi z pomocą, gdy włosy ciężko okiełznać, jest szczotka prostująca włosy. Wystarczy kilka minut, aby uzyskać gładkie pasma.

Czytaj więcej...

 

Pokaż, jak rodzinnie spędzacie czas i wygraj atrakcyjne nagrody!


1 marca 2018 marka Carex rozpoczęła dwumiesięczną  wyjątkową promocję konsumencką połączoną z konkursem zdjęciowym. Celem akcji jest zachęcanie konsumentów marki do wspólnego, rodzinnego spędzania czasu. Każdy, kto dokona zakupu dwóch dowolnych produktów marki Carex oraz weźmie udział w konkursie zdjęciowym ma szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród!  To jednak nie wszystko! W okresie trwania promocji do mydeł w płynie z pompką Carex dołączone zostaną gadżety dla najmłodszych - tatuaże
z bohaterami serialu „Miki i Raźni Rajdowcy” emitowanego codziennie w Disney Junior.

Czytaj więcej...

Dezodoranty CD dostępne w drogeriach Rossmann

Firma kosmetyczna Lornamead poszerza sieć swoich dystrybutorów w Polsce. Od stycznia tego roku dezodoranty marki CD, należącej do portfolio niemieckiej firmy, dostępne są w sprzedaży w drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

Czytaj więcej...

COTY konsekwentnie realizuje strategię budującą świadomość różnorodności piękna

Coty po raz kolejny udowadnia, że piękno ma wiele wymiarów i nie lubi sztampowych definicji. W ramach wspólnego projektu z marką Max Factor firma przeprowadziła badanie, w wyniku którego powstał portret kobiety 35+. To kolejny przykład wdrażania w życie nowej wielopłaszczyznowej strategii COTY ukierunkowanej na budowę świadomości dotyczącej różnorodności piękna. Projekt wsparły Lidia Popiel (fotograf), Eryka Sokólska (makijażystka) oraz Anna Białek (badacz).

Czytaj więcej...