Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

MODA I URODA

COTY konsekwentnie realizuje strategię budującą świadomość różnorodności piękna

Coty po raz kolejny udowadnia, że piękno ma wiele wymiarów i nie lubi sztampowych definicji. W ramach wspólnego projektu z marką Max Factor firma przeprowadziła badanie, w wyniku którego powstał portret kobiety 35+. To kolejny przykład wdrażania w życie nowej wielopłaszczyznowej strategii COTY ukierunkowanej na budowę świadomości dotyczącej różnorodności piękna. Projekt wsparły Lidia Popiel (fotograf), Eryka Sokólska (makijażystka) oraz Anna Białek (badacz).

Czytaj więcej...

 

Dezodoranty CD dostępne w drogeriach Rossmann

Firma kosmetyczna Lornamead poszerza sieć swoich dystrybutorów w Polsce. Od stycznia tego roku dezodoranty marki CD, należącej do portfolio niemieckiej firmy, dostępne są w sprzedaży w drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

Czytaj więcej...