Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

WIADOMOŚCI

81 proc. Polaków zna i rozumie usługi assistance



Po raz ósmy opublikowano wyniki badania Rynek usług assistance widziany oczami klientów zrealizowanego przez Ipsos na zlecenie Mondial Assistance.

Czytaj więcej...

 

STOLARKA W PIGUŁCE: Kryzys w firmie Drutex



W połowie lutego media obiegły sensacyjne informacje dotyczące firmy Drutex, w której powstał poważny konflikt właścicielski pomiędzy członkami rodziny. Strony tego sporu przerzucają się oświadczeniami, w których przedstawiają swoje racje. O co tak naprawdę chodzi w całym zamieszaniu wokół spółki?

Czytaj więcej...

HOPPE dołącza do programu Dom Bezpieczny



Program Dom Bezpieczny tworzą firmy, dla których priorytetem jest troska o bezpieczeństwo polskich domów i mieszkań. Do tego elitarnego grona 23 firm dołączyła nowa marka: HOPPE – dobra klamka.

Czytaj więcej...

Radomska Giełda Winyli 2019



Giełda Winyli na stałe wpisała się w kalendarz popularnych wydarzeń w Radomiu. MediaMarkt i Radio Radom.pl zapraszają miłośników czarnego krążka na kolejną edycję imprezy, która odbędzie się w sobotę, 16 marca w Centrum Handlowym M1. Na odwiedzających będą czekały tysiące tytułów,  profesjonalny sprzęt do odsłuchu i wyjątkowe atrakcje.

Czytaj więcej...

OKNOPLAST oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w Koszykówce U-20 i tytularnym partnerem zwycięskiej drużyny


Fot. Bartłomiej Usydus

Znajdująca się w europejskiej czołówce producentów okien i drzwi PVC marka OKNOPLAST została oficjalnym sponsorem mistrzostw Polski w koszykówce mężczyzn do lat 20. Firma jest również tytularnym partnerem drużyny gospodarzy, która zwyciężyła w finalnym starciu. Trwające w okresie 27.02 - 03.03 zawody zostały rozegrane na krakowskiej hali sportowej AGH. OKNOPLAST od wielu lat angażuje się w działania społeczności lokalnej, wspomagając w szczególności aktywną młodzież.

Czytaj więcej...

PGE Obrót patrzy w stronę klienta przyszłości



Spółka zajmująca się w GK PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych konsekwentnie stawia na digitalizację. Powołała projekt Klient 2.0, który zakłada m.in. jeszcze większe czerpanie z wiedzy i innowacyjnego potencjału pracowników.

Czytaj więcej...

PGE Obrót przestrzega przed nieuczciwymi sprzedawcami prądu


Na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie znów pojawili się nieuczciwi handlowcy, którzy podszywają się pod markę PGE. Odwiedzają klientów w domach i namawiają do zmiany sprzedawcy lub akceptacji rzekomo nowych taryf.

Czytaj więcej...