NOWE >>>
POPULARNE ARTYKUŁY
WIADOMOŚCI
Czwarty Międzynarodowy Szczyt Fasadowy z marką Wicona
Poznaj wyjątkowe projekty elewacji z całego świata, uczestnicząc wraz z marką Wicona na Czwartym Międzynarodowym Szczycie Fasadowym, który odbędzie się 28 października 2021 roku, jako wydarzenie transmitowane na żywo.
CREATON wyprodukuje ok. 41,7 mln dachówek ceramicznych na Węgrzech w tym roku
Nowy budynek, dwie nowe linie produkcyjne i podwojona wydajność produkcyjna CREATON na Węgrzech to efekt zrealizowanej w węgierskich zakładach dachówki ceramicznej kompleksowej inwestycji o wartości ponad 3,6 mln euro. Roczny wzrost produkcji o 6% i w efekcie dostarczenie na rynek około 41,7 mln produktów umożliwi zaspokojenie wysokiego zapotrzebowania ze strony węgierskich klientów, a także rosnącego popytu eksportowego na cechujące się wysoką jakością pokrycia dachowe marki CREATON.
Wietrzenie bez hałasu z zewnątrz - okno akustyczne Schüco AWS 90 AC.SI
W sezonie grzewczym należy pamiętać o regularnym wietrzeniu pomieszczeń, jednak każde rozszczelnienie okna wiąże się nie tylko z napływem powietrza, lecz również nieprzyjemnych hałasów z zewnątrz. Innowacyjne na skalę rynku okno akustyczne AWS 90 AC.SI skutecznie tłumi niechciane dźwięki nawet przy uchylonym skrzydle, zapewniając w pełni komfortową wentylację.
Naprzeciw wyzwaniom z nową determinacją - OKNOPLAST wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest odpowiedzią na rosnące wymagania konsumentów i dostosowaniem do ich potrzeb. Wymiar komunikacji marki w sektorze premium wchodzi na nowy poziom.
Klimas Wkręt-met na ARTIBAT we francuskim Rennes
Klimas Wkręt-met, polski producent technik zamocowań, zaprezentował się na targach branży budowlanej ARTIBAT we francuskim Rennes. To kolejne działania w ramach budowania wizerunku na tym rynku.
WICONA - partner w tworzeniu wymagających projektów
Marka WICONA jest synonimem unikalnych konstrukcji aluminiowych bez względu na to czy występuje w postaci funkcjonalnego akcentu jako system drzwi, czy jako okno lub fasada nadająca kształt budynkom. Indywidualizm, który gwarantuje Wicona to nie tylko rozwiązania produktowe, to także możliwości, które daje odpowiednie wsparcie i oprogramowanie, ułatwiające realizację nawet najśmielszych wizji projektantów.
Hörmann partnerem kampanii społecznej Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń
„Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń” - pod takim hasłem ruszyła nowa kampania społeczna Związku POiD. Ma ona uświadomić Polakom, jak istotne dla środowiska są wybory podejmowane podczas budowy i remontu naszych domów. Firma Hörmann, dla której budownictwo ekologiczne jest priorytetem, została partnerem tej kampanii w dwóch kategoriach: drzwi zewnętrzne i bramy garażowe.