Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

WIADOMOŚCI

Biznes musi być Eko - Zaczynamy od siebie!



Statystyczny Polak zużywa ok. 100-120 litrów wody dziennie, a zasoby wodne w Polsce są na niskim poziomie – niższym niż średnia w Europie. Z danych GUS wynika, że w Polsce nauczyliśmy się oszczędzać wodę i w gospodarstwach domowych zużywamy jej znacznie mniej niż nasi zachodni sąsiedzi. Z większym zużyciem wody mamy jednak do czynienia w przypadku przemysłu. Woda jest jednym z podstawowych mediów, bez których przedsiębiorstwa przemysłowe nie mogłyby funkcjonować.

Czytaj więcej...

 

ASTOR powołuje ImFactory, dedykowane Centrum Kompetencji AVEVA MES na Europę Środkowo-Wschodnią



Powołanie ImFactory - Centrum Kompetencji AVEVA MES na Europę Środkowo-Wschodnią (CEE) jest częścią strategii rozwoju międzynarodowego ASTOR realizowaną we współpracy z firmą AVEVA. Jest to efekt 27-letniej współpracy w zakresie oprogramowania dla przemysłu z firmą Wonderware — obecnie część AVEVA, globalnej marki specjalizującej się w oprogramowaniu dla przemysłu. To kolejny krok, po utworzeniu w 2020 roku Kawasaki Robotics CEE Hub, w wyjściu ASTOR poza granice Polski.

Czytaj więcej...

Klimas Wkręt-met po raz jedenasty liderem technik zamocowań w opinii wykonawców



Wręczono nagrody rankingu Budowlanej Marki Roku 2022 – wyróżnienia przyznawanego na podstawie opinii wykonawców. Firma Klimas Wkręt-met po raz jedenasty z rzędu otrzymała tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku oraz Złotego Championa Rankingu w kategorii „Zamocowania Budowlane” oraz Złotą Budowlaną Marką Roku w nowej kategorii „Zamocowania do konstrukcji drewnianych”. Ponad to Paweł Klimas, członek zarządu został wyróżniony indywidualnym tytułem Promotora XXI wieku.

Czytaj więcej...

Budując zrównoważony świat dla obecnych i przyszłych pokoleń - Raport CSR Grupy TERREAL & CREATON



Czy obecnie możliwe jest prowadzenie zrównoważonego biznesu, zapewniającego trwałe korzyści dla ludzi, środowiska i gospodarki? Jak być pionierem w wyznaczaniu trendów i promowaniu działań, które pomagają zmieniać nasze otoczenie na lepsze w perspektywie kolejnych dekad i dla następnych pokoleń? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu znajdziemy w Raporcie CSR 2021 opublikowanym przez Grupę TERREAL & CREATON. Wydana właśnie publikacja „Z Ziemi do Słońca” jest kompleksowym podsumowaniem społecznie odpowiedzialnych praktyk, realizowanych w ramach działalności organizacji.

Czytaj więcej...

Dwóch nowych najemców wzmacnia funkcje mixed-use biurowców Adgar BIT i Adgar Plaza



Adgar Poland, izraelski inwestor działający na warszawskim rynku powierzchni biurowej, poinformował o zakończeniu prowadzonych negocjacji z nowymi najemcami. Do grona firm, które prowadzą działalność biznesową w biurowcu Adgar BIT, dołączyła klinika medycyny estetycznej Self Esteem Aesthetic Clinic. Po wakacjach zaś, w Adgar Plaza A, otwarte zostanie centrum rehabilitacyjne Centrum Medycznego Damiana (Medicover Group). Wyżej wymienione kontrakty obejmują wynajęcie powierzchni ponad 1000 mkw.

Czytaj więcej...

Schüco Budowlaną Marką Roku 2022



Gala wręczenia nagród w XVIII plebiscycie Budowlana Marka Roku już za nami. Coroczne badania ankietowe przeprowadzane wśród wykonawców pozwalają wyłonić marki, które są przez nich najczęściej wybierane i oceniane jako najlepsze pod względem jakości. Firma Schüco International Polska już piąty raz z rzędu znalazła się w prestiżowym gronie firm nagrodzonych tytułem Budowlana Marka Roku w kategorii Profile okienne PVC.

Czytaj więcej...

AM Okna inwestuje w moce produkcyjne i ekologię



AM Okna w zeszłym roku otworzyła nową halę produkcyjną o powierzchni ponad 5 tys. mkw. Zainstalowana została w niej linia do produkcji okien marki Stürtz (między innymi zgrzewarka czterogłowicowa i centrum tnąco-obróbcze). W ten sposób produkcja jest praktycznie automatyczna, co pozwoliło przede wszystkim wyeliminować błędy ludzkie powstające w trakcie procesu produkcyjnego.

Czytaj więcej...